Information Navringar.se tilbyder et bredt udvalg af tilbehør til din bil og fælge.
Kundtjänst
Vores kundeservice kan kontaktes via e-mailformularen på hjemmesiden. Vi garanterer at besvare spørgsmål inden for 48 timer (kun på hverdage).
Hvis vi ikke er i stand til at svare inden for 48 timer, giver vi dig besked inden for denne tidsramme.
Generelle vilkår og betingelser Alle priser i vores prislister er angivet inklusive moms. Navringar.se forbeholder sig retten til at foretage prisændringer, slutsalg og eventuelle faktuelle fejl, der måtte findes på vores side eller i vores annoncer. Leverede varer forbliver Navringar.se’s ejendom, indtil fuld betaling er foretaget. Kunderne skal være mindst 18 år eller have tilladelse fra en værge for at kunne bestille. Ved salg til forbrugere overholder Navringar.se loven om forbrugerkøb. I tilfælde af en tvist følger Navringar.se ARN’s anbefalinger. Hvis en navring ikke er på lager i den bestilte model, har vi ret til at erstatte den inden for et interval på 0,2 mm forskel.
Forsendelse Navringar.se sender med flere store distributører. DHL, UPS og Posten. Eventuelle skader på pakker rapporteres på leveringskontoret og håndteres i henhold til distributørens politik. Leveringstid 1-3 dage.
Uafhentet forsendelse For bestilte, men uafhentede varer vil kunden blive opkrævet 200 SEK til dækning af Navringar.se’s administrations- og transportomkostninger. Forsendelsen bliver efterladt hos postbuddet i 14 dage, før den returneres til Navringar.se.
Betaling Navringar.se tilbyder flere betalingsmuligheder:
Kortbetaling via Billmate: Vi accepterer svenske VISA- og Mastercard-kort. Pengene trækkes direkte fra din konto, når du godkender transaktionen. Alle oplysninger om transaktioner sendes via SSL (Secure Sockets Layer) og er krypteret.
Faktura via Billmate: Vi tilbyder fakturering til privatpersoner og virksomheder med en betalingsfrist på 14 dage. Fakturaen sendes via e-mail til kunden. Levering mod faktura sker kun til den registrerede adresse for at forhindre svindel. Der tillægges et faktureringsgebyr på 29 SEK.
- Swish: Vi tilbyder også Swish som betalingsmetode direkte ved kassen på vores hjemmeside.
Ansvar og garanti
Al brug af de produkter, vi sælger, sker på eget ansvar, og vi erstatter ikke produkter eller udstyr, der er beskadiget i forbindelse med brugen af vores produkter. Navringar.se yder 1 års garanti på alle produkter, medmindre andet er angivet. Hvis du vil returnere et ødelagt produkt, skal du først udfylde en meddelelse om returnering. Når anmodningen om returnering er blevet godkendt, sender kunden varerne ind. Bemærk venligst, at et modtaget returnummer ikke betyder, at selve returneringen vil blive accepteret. Hvis et produkt returneres uden et returnummer eller i en uhensigtsmæssig emballage, kan returneringen blive forsinket eller helt afvist. Navringar.se tester alle returnerede produkter, og hvis der ikke er nogen defekt, eller hvis defekten skyldes fejl i håndteringen, vil kunden blive opkrævet 250 kr. for Navringar.se’s udgifter. Navringar.se har ret til enten at afhjælpe fejlen eller foretage en omlevering. Kunden har ret til at klage over et produkt, hvis produktets egenskaber adskiller sig fra produktbeskrivelsen.
Lov om aggression
Navringar.se giver privatpersoner en 30 dages returret. Hvis varerne skal returneres, skal en meddelelse om returnering foretages inden for 30 dage efter levering af varerne. Produkterne skal være i væsentlig uændret stand og skal returneres i deres originale emballage. Hvis et produkt returneres uden et returnummer eller i en uhensigtsmæssig emballage, kan returneringen blive forsinket eller helt afvist. Kunden er ansvarlig for returfragt, når fortrydelsesretten anvendes. Pengene for produktet, forsendelse og eventuelle andre omkostninger refunderes hurtigt, men senest 30 dage efter, at vi har modtaget returneringen.
Manglende afhentning af forsendelsen betragtes ikke som udøvelse af fortrydelsesretten.
Afbestilling
Varer kan annulleres, indtil de er blevet pakket og overdraget til transport. For aflysning kontakt info@navringar.se
Transportskader
Transportskader skal indberettes til forhandleren og Navringar.se så hurtigt som muligt.
Kunden bør ikke indløse en pakke, der ser beskadiget ud, selv om indholdet menes at være ubeskadiget.
Hvis du først opdager skader efter at have åbnet pakken, skal du straks klage til forhandleren og Navringar.se.
Privatliv
Navringar.se er ansvarlig for de personoplysninger, som kunden opgiver på købstidspunktet, og som opbevares i sikre computersystemer og håndteres i overensstemmelse med bestemmelserne i PUL.
Oplysninger, som kunden giver på bestillingstidspunktet, bruges kun internt og sendes kun til tredjeparter, hvis det er nødvendigt for at gennemføre ordren, f.eks. til fakturerings- og logistikpartnere.
Kunden har altid ret til at anmode om at få oplyst, hvilke data Navringar.se har gemt.
Du har også ret til at anmode om at få oplysningerne ændret eller slettet.
Kontakt kundeservice for at få dette.
Cookies
Navringar.se´s webshop bruger cookies og er ifølge loven om elektronisk kommunikation forpligtet til at informere alle besøgende om dette. Hvis du ikke har aktiveret cookies, kan du stadig se produkterne i butikken, men du kan ikke handle. Cookien bruges til at holde styr på indkøbskurven.
Tvist
I tilfælde af en tvist, hvor køberen er en privatperson, har vi en politik om altid at følge anbefalingerne fra Det Generelle Ankenævn (ARN). Tvister mellem to eller flere virksomheder afgøres normalt i retten. http://ec.europa.eu/odr